WykonawcyarrowCarrowCliverarrowTeksty piosenekarrowGaz, gaz

Piosenka: Gaz, gaz


Teledysk: Cliver - Gaz, gaz

zagłosuj

(dodał : KoNiArA15)

Tekst piosenki: Cliver - Gaz, gaz


Auto mam, a w nim silniki dwa,
Gdy glina ściga mnie,
Odpalam drugi też.

Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz policja goni nas,
Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz słychac syreny wrzask.

Jade więc, przed siebie, cały kraj
Gdy wykroczenie mam,
silniki włanczam dwa.

Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz policja goni nas,
Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz słychac syreny wrzask.

Fajnie jest, ten ped podnieca mnie,
Gdy chcę mieć wiekszy czad,
Włanczam silniki dwa.

Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz policja goni nas,
Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy,
Gaz, gaz, gaz słychac syreny wrzask.


Ścigam się, niebiescy gonią mnie,
A gdy to nudzi mnie,
Wyciskam 305.

Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy, |
Gaz, gaz, gaz policja goni nas, |
Gaz, gaz, gaz wciskam do dechy, |
Gaz, gaz, gaz słychac syreny wrzask.|2x

autor: KoNiArA15

Komentarze do Cliver - Gaz, gaz (13)


Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem. Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się.
, napisz co myślisz:
pozostało znaków: 1000
Przepisz liczbękodtu obok
Dodaj Komentarz



avatarsexy lala(20 marca 2012)
zajebista piosenka puszczam ja na fula kto tak mysli niech napisze sexy lala ma racje kto jest wolny niech napisze ile ma lat

avataranonim(19 stycznia 2012)
a po za tym fajna piosenka . ; DDD

avataranonim(19 stycznia 2012)
Tam chyba powinno być włączam a nie "włanczam"

avatarmaciek(2 grudnia 2011)
bardzo fajnata piosenka

avatarkiek(8 listopada 2011)
zajejekurwabista piosenka

avatarkacper(4 września 2011)
kurwa ta piosenka jest zajebista

avatarzaje(20 czerwca 2011)
kocham tą piosenkę

avatarbarek(9 czerwca 2011)
kurwa zajebista

avatarAnonim(7 czerwca 2011)
kurwa ajlepsza pioseka

avatarAnonim(20 kwietnia 2011)
Zajebiście zajebiste ;)

avatarAnonim(12 kwietnia 2011)
ZAJEBISTA

avatarKiepie(29 marca 2011)
Lubie to

avatarAnonim(22 marca 2011)
kiepskie




Emuzyka.pl korzysta z plików cookie. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich przyjmowanie. Czytaj więcej »Akceptuję Politykę plików cookies